Bukefalos 28 år!

När är det dags för träff?

Brandgul

Trådstartare
När börjar RS-viruset försvinna? Jag är jättesugen på att ha en Buketräff kring Sthlm med alla barn och gravida :bump:

Men än törs jag inte riktigt släpa med sonen på stora äventyr eftersom att han är så liten.

Brukar ni ha barnträffar? Vart i så fall?
 
Sv: När är det dags för träff?

Förvinner ens RS?

Jag far och flyger precis som vanligt, läste på om RS och det krävs i princip att någon med RS nyser honom rakt i ansiktet för han ska bli sjuk.
 
Sv: När är det dags för träff?

Det minskar iaf avsevärt under sommarperioden kontra vintern... Vi har fått direkt avrådan från sjukvården att vistas i köpcentrum etc. med spädbarn nu under vintern.
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag var in på någon sida (smittskydds nånting kanske?) och där fanns alla rapporter och risker för alla olika delar i sverige.
 
Sv: När är det dags för träff?

Det låter roligt med bebisträff :)

Hittade RSV-rapport på Smittskyddsinstitutet, här.
 
Sv: När är det dags för träff?

Åh tack! Jag letade på deras sida utan att hitta!

Bra värre nu dyker det nedåt! Inser att sonen föddes när det var som högsta toppen... Jag förstår alla anslag på BB och alla varningar vi fick... En kollega till min sambo fick RS på sina nyfödda barn och de blev riktigt riktigt sjuka, så vi är väl lite extra nojiga...

Hoppas att vi är några som vill träffas :D
 
Sv: När är det dags för träff?

Åh hoppas min bebis hinner komma tills dess för JAG vill vara med :)
 
Sv: När är det dags för träff?

Kan Örebro räknas som stockholms omnejd;):D? Jag vill gärna hänga med om det blir en helg!
 
Sv: När är det dags för träff?

Jaa så klart! Jag tänkte bara att jag är på om det blir här i närheten :) Jag kan sträcka mig så långt som till Västerås eller ungefär lika långt söder om stan också! Men jag är väl lite tidigt ute :angel: Lite vårvärme vill vi allt ha först!
 
Sv: När är det dags för träff?

Hittade RSV-rapport på Smittskyddsinstitutet, här.
Det var intressant, det stämmer verkligen att det är mycket mindre varannat år! Mina barn är födda vårvintern 05 och 07 så jag har valt bra år - man kanske ska ta 3:an våren 09 då istället för att vänta :angel:
 
Sv: När är det dags för träff?

Det var intressant, det stämmer verkligen att det är mycket mindre varannat år! Mina barn är födda vårvintern 05 och 07 så jag har valt bra år - man kanske ska ta 3:an våren 09 då istället för att vänta :angel:

Bara att ligga i :D:D
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag åker ju till Knivsta ibland, och då har jag bara en halvtimme med tåget in till stan, så det är enkelt för mig. Stockholm är ju gudomligt fint på vår och sommar, det vore jätteskoj om man kan ses då:)
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag vill också!!!

Men varför inte en vardag - dagtid? Vi är väl föräldralediga?

Nikes pappa jobbar så mycket så helgerna känns heliga och då vill jag inte åka iväg med henne.
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag är inte ledig, jag jobbar sedan 1/3 och har pappa hemma med barnet. Men välj en dag och tid, så får vi se om jag kan:)
 
Sv: När är det dags för träff?

Tar ca 40 min för mig med bil till sthlm, men beroende på vart det blir så åker jag kanske kommunalt istället.
 
Sv: När är det dags för träff?

Klart att de i magen också måste komma :) Vi ska ju Buke-peppa ut dem sen så det är ju bra med lite förhandsvisning ;)

Någon som har ett bra förslag?

Vi kan väl ha träff både en vardag och en helg ;) Dvs. de som vill kan väl träffas flera gånger :idea:
 
Sv: När är det dags för träff?

Jaaaa peppa ut bebisar lät som en bra idé, jag vill ha ut min nu !
Jag kan både vardag och helg :D
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 332
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp