Bukefalos 28 år!

När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

*hi hi* jag kommer bara virra till det så ingen vet i morgon ;)

Statyn kungsan får det bli som det var sagt...
 
Sv: När är det dags för träff?

Öh Klarabergsviadukten??? (Inte från staaan) :p Jag tror att det är huvudingången jag menar... Klarabergsviadukten är väl liksom "bakåt"? Inte mot åhlens och den där kyrkan :angel:

Klarabergsviadukten ligger liksom över stationen, eller hur jag ska säga. När jag åker till staaan :D brukar jag alltid gå ut där och då är det raka spåret ner till Åhlens och kyrkan :laugh: :laugh: :laugh:
 
Sv: När är det dags för träff?

Tack för en trevlig pratstund :bump: Synd att jag inte stannade så länge men jag blev TVINGAD till IKEA, så inte hann jag till babyproffsen heller ... grrr... min sambo är skyldig mig MYCKET godis och beröm nu :mad:

Men det var roligt att få ansikten på er :D
 
Sv: När är det dags för träff?

Jag ställer alltid upp om du vill ha sällis till Barkarby :angel:

Unge i knät. Skriver mer sen...
 
Sv: När är det dags för träff?

*ha ha* Trots den lilla tappra skaran så lyckades vi pricka in:
Sönerna födda på samma sjukhus och mammorna på samma dag (men ej samma år) :D Hur stor är sannolikheten egentligen!?

Vi kom lyckligt hem och sonen sov hela vägen på tåget och hela vägen hem i bilen. Jag tror aldrig han sovit så gott som idag när han legat i vagn.
 
Sv: När är det dags för träff?

:laugh: Vi tog en sväng på stan och lilla killen stod ut ganska länge i affärerna men tillslut tröttnade han... sååå trött!!!
Höll sig dock vaken hela tågresan OCH hela bilresan hem... :grin: lite lätt övertrött... tillslut slocknade han på kvällen och har sovit ganska bra i natt :laugh: och sover fortfarande!

Det är jobbigt att vara i storstan :laugh: :laugh: :laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 253
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp