När är det sportlov i olika delar av landet 2024?

Islandshästryttare

Trådstartare
Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har barn att ta hänsyn till så kan man ju undvika de veckorna. Men inser att det är olika veckor i olika delar av landet. Så kanske buke kan hjälpa mig?
 
Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har barn att ta hänsyn till så kan man ju undvika de veckorna. Men inser att det är olika veckor i olika delar av landet. Så kanske buke kan hjälpa mig?
Göteborgsområdet vecka 7, stockholmsområdet vecka 9, resten av södra Sverige vecka 8 och (delar av?) Norrland vecka 10.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 845
Senast: kamomillo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 861
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 445
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp