Bukefalos 28 år!

När fyller din häst år?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Ja, när fyller era pälsklingar år? :D

Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört från uppfödaren att han kan ha varit född sent på kvällen (typ 23:45) den 4e april också, men då han inte kunde ställa sig upp direkt, var klockan/tiden det sista man höll koll på.

Så mitt svar får ändå bli 5 april 2002.
 
Ja, när fyller era pälsklingar år? :D

Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört från uppfödaren att han kan ha varit född sent på kvällen (typ 23:45) den 4e april också, men då han inte kunde ställa sig upp direkt, var klockan/tiden det sista man höll koll på.

Så mitt svar får ändå bli 5 april 2002.

Ariel är född 07-07-14.
Sunny är född 11-04-09.
Ricky är född strax efter ett på natten 13-06-11.
Storm är född strax efter ett på dagen (!) 16-06-10.
 
Ja, när fyller era pälsklingar år? :D

Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört från uppfödaren att han kan ha varit född sent på kvällen (typ 23:45) den 4e april också, men då han inte kunde ställa sig upp direkt, var klockan/tiden det sista man höll koll på.

Så mitt svar får ändå bli 5 april 2002.

Erkänner att jag inte har en aning!
Fast jag har ju ett gäng att hålla ordning på, också.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 895
Senast: Lhas
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 908
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 344
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp