Bukefalos 28 år!

När kom ni på att ni ville ha barn?

Grattis TS, det blev nästan "nu direkt" ;)

Ursprungsfrågan: Var ganska ambivalent till barnfrågan som tonåring och kände att det inte var läge att fundera mer på det så tidigt. Blev sjuk och fick genomgå flera operationer på kort tid vilka kunde påverka min fertilitet. Det trodde vi också att de gjort pga cystor, oskyddad en längre tid och sammanväxningar. Då slog det ner att jag ville ha barn, när jag inte kunde få några och tankarna började snurra. Men med rätt partner gick det vägen ändå så det blev ett. Jag tror att jag förlikat mig med att inte ha några också om det blivit så, är iof inte främmande för adoption om barnlängtan infunnit sig.
Ja precis oj oj :-D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 297
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 849
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 463
Senast: Milosari
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 977
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp