Nagelband som fransar sig

fejko

Trådstartare
Vad gör man åt detta? Finns det något man kan smörja med? Det blir värre på vintern.

@Unafraid
Jag klipper av mina också. Har tom investerat i en nagelklippare på jobbet för annars sitter jag och pillar/drar i dem alternativt försöker bita av dem och det brukar bara göra saken värre.

@fejko det finns en speciell olja som används av nagelterapeuter. Den lagar även de mest trasiga nagelband! Kolla hos dina lokala terapeuter om de säljer!

Det ska vara en eterisk olja. Med tillräckligt små molekyler så de kan tränga in i huden och göra sitt.
Som någon annan nämnt, de flesta nagelterapeuter säljer oljor. :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
614
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 273
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
549
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31