Ja eller hur. De bara ploppar i lite färg och doppar nageln så ser det fantastiskt utDet var katastrofalt när jag provade också, ser så enkelt ut när jag tittat på tutorials på youtube om det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller hur. De bara ploppar i lite färg och doppar nageln så ser det fantastiskt utDet var katastrofalt när jag provade också, ser så enkelt ut när jag tittat på tutorials på youtube om det.![]()
Lite så, nu hittade jag det här, ser spännande ut och kanske mindre kladdigt än watermarble?Ja eller hur. De bara ploppar i lite färg och doppar nageln så ser det fantastiskt ut
Jag har testat lite sånt också, blev också skit haha. Jag är nog obegåvad. Men jag såg i någon annan video att det där också beror på vilket lack man har. Får inte torka snabbt och ska vara lite lättflytande. eller av dålig kvalitet tror jag hon sa.Lite så, nu hittade jag det här, ser spännande ut och kanske mindre kladdigt än watermarble?
hahaha å jag har nog definitivt fel sorts nagellack för att testa hemma (snabbtorkande).Jag har testat lite sånt också, blev också skit haha. Jag är nog obegåvad. Men jag såg i någon annan video att det där också beror på vilket lack man har. Får inte torka snabbt och ska vara lite lättflytande. eller av dålig kvalitet tror jag hon sa.
Man kan testa lite först på en slät yta, en plastficka eller cd-skiva eller liknande.
Rysskor kan behålla sina nagelvideor för sig självDet var simply nailogical som gick igenom en hel hög videos med att fuska med water marble. Det ser så lätt ut, både vanlig och som i videon ovan. På facebook är det alltid folk som delar Sveta Sanders filmer där det ser löjligt lätt ut
Jag har gett upp, jag får det aldrig att funka och blir bara sur när jag misslyckas gång på gång.
Och jag har redan förstört dagens naglarNagellack tål tydligen smältlim ännu sämre än vad fingrar gör
Ungefär så ja! Jag får dem delade på min facebook med jämna mellanrum där mina vänner tycker att jag ska prova. Det är så häftigt, men jag tänker inte ens försöka för då kommer det att flyga lack genom fönstrena, den där jäkla dottingpinnen kommer att ligga som småflis och jag kommer ståRysskor kan behålla sina nagelvideor för sig själv
Jag får också såna. "Oh kolla här, såna här kan du göra". Ja gör det själv du om det ser så jäkla enkelt ut.Ungefär så ja! Jag får dem delade på min facebook med jämna mellanrum där mina vänner tycker att jag ska prova. Det är så häftigt, men jag tänker inte ens försöka för då kommer det att flyga lack genom fönstrena, den där jäkla dottingpinnen kommer att ligga som småflis och jag kommer ståtill grannen börjar klaga
Hur har du gjort långfingret? Gillade verkligen det!För några dagar sedan lekte jag med lite andra lack. Det blev en salig blandning, men jag tyckte det blev glatt och fint
![]()
Folie ger jag mig inte på, kommer bli knäpp för att få det jämnt. Men det är så fint när det är välgjort! Hade inte trott folie på dina bilder om du inte sagt något.![]()
La på lite leopardfolie. Blev riktigt lyckat idag, utan tomma fläckar. Yay!
Långfingret har ett rosa lack och sen ett klistermärke på (typ som låtsastatuering men för naglar)Hur har du gjort långfingret? Gillade verkligen det!
Aha. Jag har några sådana med fjädrar liggande som jag aldrig har provat, kanske ska göra det och se om det blir liknande.Långfingret har ett rosa lack och sen ett klistermärke på (typ som låtsastatuering men för naglar)Gillade dem skarpt själv!
Det var verkligen djävulskap i början. Jag fick fläckar där det inte satt sig, ibland drog jag med hela nagellacket när jag drog loss folien, det blev skrynkligt och jävligt. Men efter många svordomar och säkert några tårar har jag lärt mig. Har hittat ett lim som är bra, har lärt mig ungefär hur länga man ska vänta osv.Folie ger jag mig inte på, kommer bli knäpp för att få det jämnt. Men det är så fint när det är välgjort! Hade inte trott folie på dina bilder om du inte sagt något.
Just därför tänker jag inte ens försöka, kommer bara sluta med förbannad och ledsen Lyan.Det var verkligen djävulskap i början. Jag fick fläckar där det inte satt sig, ibland drog jag med hela nagellacket när jag drog loss folien, det blev skrynkligt och jävligt. Men efter många svordomar och säkert några tårar har jag lärt mig. Har hittat ett lim som är bra, har lärt mig ungefär hur länga man ska vänta osv.
Det tråkigaste är att det inte finns något överlack som behåller holografiska motiv. Motiven blir alltid lite dämpade. Borde komma ut ett som behåller effekten tycker jag. Fast ska man bara ha dom en festkväll kan man väl leva lite farligt och köra utan överlack antar jag.
Funkar nagelbandsremover? Hur funkar det? Hur ska man göra för att få bort nagelbanden på bästa sätt och hålla det snyggt?