naggurs firmakeppni?

Sv: naggurs firmakeppni?

oj, är det din mamma på min bild? i så fall är det ju en rolig slumphändelse att jag la ut just den bilden... :)

Jobbade tyvärr när det var islhästens dag så jag hade ingen möjlighet att åka dit.

Tisdag, det lät ju nästan lite intressant, hittar man det på deras hemsidan?
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Det äer vad jag vet bara en barn och ungdomstävling på tisdag på valleröd.

Grattis till 3:e platsen!
 
Sv: naggurs firmakeppni?

ojojoj! :) Vad kul:) Var du den enda fuxen? Ska se om jag kan skaffa fram en fin bild:P (Har ett jättebra program till sånt, man pausar där hästen går som bäst i filmen och så blir det en bild:) )
Har din häst stjärn?

Tyvärr är den tävlingen bara för barn och ungdomar. Oj vad dum jag känner mig nu:( oups...

menmen... Hur ser din tävlingssäsong ut då?
 
Sv: naggurs firmakeppni?

Jag hade två privatfotografer med mig, så jag har typ 200 bilder på mig och kusen :rofl: Har bara inte orkat redigera alla än. Men alla är inte bra, så hittar du någon trevlig bild får du naturligtvis lägga in den.

Japp, en ordentlig fux, ser ut som ett "Ruter" i spelkort. Lång man har han också. Men om vi var den enda fuxen kan jag inte riktigt svara på. Hinner ju inte spana in mina konkurrenter. Sen ser jag så bekymrad ut jämt när jag rider... :crazy:

Kankse vi ställer upp på Gaedingakeppnin annars har vi inte direkt någon "tävlingssäsong" framför oss :D Det är mest träning som gäller och kanske till nästa år ställer vi upp i fyrgång lätt/c-klass.

Själv då?
 

Liknande trådar

Tävling Nu går det att lämna förslag till nästa TR...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Ise
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Sedna
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 153
Senast: Fiorano
·
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp