Någon fler än jag

Gnist

Trådstartare
Som har en hund med vad andra tycker har en udda stam och udda linjer i sig??

Bra stam och linjer, men ändå tydligen udda :rofl: :eek: :rofl:

Sv: Någon fler än jag

:confused:Jag har en udda hund med.blandras mellan schäfer och sibiri husky.Är du duktig på hundar? skulle behöva lite råd min hund bara lyder när han själv vill.Och skäller och morrar åt nya människor.Kan vara lite jobbigt!hälsningar lillemor_wolfer

Min hund är renrasig, men med en udda kombination linjer bakom sig.

Hur gammal är din hund och hur aktiverar du den?
Det kan också ha betydelse.

Låter som din hund är väldigt mentalt vek/osäker och då beter sig på det vis du skriver.

Min hund är renrasig, men med en udda kombination linjer bakom sig.

Hmm.... Vad är det som dom tycker är "udda" då? Utveckla mera! ;)

Min vovve är linjeavlad...... men det kan man nog inte kalla udda....eller... vid nästa parning kommer jag att använda en importhane på henne med helt andra mer kontinentala linjer i.... klassas det som udda då kanske? ;) :confused:

Jag vet inte riktig själv vad personen menade med att stammen var udda. Att den är bra var givet, men det var tydligen en udda kombination av linjer och inavelsgraden är 0,3% bara..

Kommentaren var "Ser ju helt klart bra ut lite udda linjer det är ju bra och meriterat nästan hela vägen :D:D"

Jaha ja, jag ska med andra ord köra med en udda kombinatin nästa gång :D

Bra att du håller oss uppdaterade på nya termer inom hundaveln :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 508
Senast: ufot
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 824
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka