Bukefalos 28 år!

Någon hackar mina konton

Sv: Någon hackar mina konton

Ps! Maila blogg.se och förklara, de KANSKE kan hjälpa dig få tillbaka dina bloggar, åtminstonde se till att du får behålla samma adresser. Min väns blogg har försvunnit två gånger men de har lyckats återställa den varje gång.
 
Sv: Någon hackar mina konton

Jag uppmanar dig att säga upp ALLA konton. Detinnefattar mail, msn, fb, buke ja alla sidor du är medlem på och sedan börja om 100% på nytt. Och väld dina kontakter noga. Fortsätter hacket så får du helt enkelt kontakta polis för att göra en utredning om vem det är som hackar.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 555
Senast: karl_h
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 017
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 916
Senast: Saeta
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp