Någon här som ger Pronutrin?

Sanette

Trådstartare
Tycker ni att det fungerar bra? Varför ger ni det? Vad kostar det? Jag funderar på att ge min häst det för att han har lite stressmage.
Mycket tacksam för alla svar!:banana:

Sv: Någon här som ger Pronutrin?

Jag har gett det till min häst. Kommer inte ihåg vad det kostade men iom att min gubbe är så stor så gick det åt massor. Dyrt! Om du misstänker stressmage så rekommenderar jag att åka till klinik och göra gastroskopi så att man kan utesluta magsår. Jag gav under lite för kort tid för att säga om det verkligen ger resultat (gav för att se om pållen slutade krubbita, vilket han inte gjorde).

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 202
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 025
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
892
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31