Någon hubertusjakt i dalarna?

Micaela

Trådstartare
Hej!
Är sugen på att vara med på någon hubertusjakt. Vet någon om det kommer annordnas några sådana i dalarna eller strax utanför, iår? :)

Sv: Någon hubertusjakt i dalarna?

Jag börjar faktiskt på allvar fundera på om jag ska anordna en inofficiell Hubertusjakt här, strax utanför Gävle. Det är ju inte så långt ifrån Dalarna, men det beror ju på var i Dalarna man bor... :smirk:

Jag kommer i vilket fall som helst hyra en del mark till bete och har planer på att bygga hinder där för mitt eget höga nöjes skull. Omgivningen och ridvägarna är rent ut sagt perfekta för en jakt, så jag har lekt lite med tanken ett tag. Sen om det är genomförbart i pratiken är en annan sak, men jag ska fundera vidare!

Jaa, gör det gör det gör det!! :bump:
(försöker INTE påverka :angel: )

Det skulle ju vara superroligt om du gjorde det :bump: . Jag bor i Falun, så det är inte så värst långt heller :)

Om det blir något så kan jag garantera att jag kommer, med ett helt gäng andra tjejer! *ler*

Och vi åker i så fall från Hudiksvall och Söderhamn med omnejd! Vi är med!

Oj, det var tydligen en bra idé! Jag ska spåna lite, som sagt, sen får vi se.

Jag vill också vara med!!!!!! :D
Gör det!!!!!! :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 585
Senast: __sofia__
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 890
Senast: Emuliiaa
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
153
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka