Någon som är duktig på Welsch hingstar?

shady

Trådstartare
Har kommit ihop mig lite med en av tjejerna i stallet. Hon har ett sto UE: Snowdon Blighter.

Men hon vill ha att till att han heter Snowdon Blither. Medans jag säger Snowdon Blighter, vem av oss har rätt???
 
Visst sa du det men hon ger sig inte bara. Någon som vet någon sida där man kan läsa om honom?

Bara så jag kan skicka en länk till henne :)
 
Vad heter hennes sto? *nyfiken då jag har ett sto ue snowdon blighter* Mitt sto är u wärnanäs pollyanna :)
 
Har PM:at dig.

Tack för alla svar och länkarna. Har skickat dom till henne så får vi se om hon kan erkänna att hon hade fel. :confused:
 
Jojoo! :D :D

Kulltorps Julie är mamma till min älskling Quse´! ;)

Quse´är uppvuxen hos mej men finns idag hos sin ägare i Västervik...förhoppningsvis kommer han hem igen en dag då jag har första återköpsrätt på honom.

Quse´är efter Balans....han är fux med ganska bred bläs...ljus man och svans...två halvstumpor bak...och 137 cm hög...en herre med åsikter och humör...och såå otroligt smart! ;) :D

Energi för 10 hästar tillsammmans och som sin kära mor var(åtminstone i yngre dagar) så gillar han att bockhoppa...än idag trots att han börjar bli till åren nu. ;)

Så Shady...här har du hemsidan som du kan se "min" ponnys kära mor på!...det är bara att gå in på Jojoo´s länk ovan!Hennes namn är Kulltorps Julie.

:banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Funderarn
·
Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 094
Avel På tal om det för med modehingstar, så har jag nog råkat ut för det. Min avkomma är inte efter det hetaste på marknaden, men han...
2
Svar
33
· Visningar
1 296
Senast: Görel
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp