Någon som använder Mozilla?

J

jessicaaa

Skulle vilja tömma adresserna i rullgardinen liksom. Nån som förstår vad jag menar? :crazy: Så att det liksom inte syns vart man har varit på för sidor. Kan någon hjälpa mig tro? :bump:
 
Om det är som ie (som jag trott att det är) så går du in på verktyg, internet alternativ och rensa tidigare.
 
Nae, det är inte riktigt som ie i menyerna och så. Finns en som heter verktyg men det är bara andra grejer där ju..
 
Halloj!

Tools -> Options -> Privacy -> History -> clear :)

Hjälpte det?

Mvh linda å katter :love:
 
wohoo! jag fixade det :banana: dock inte din väg..:eek: klarade det alldeles själv! fanns inte options på tools-menyn, så jag gick in på edit -> preferences -> och sen history!
Tack iaf!
Mvh Jessica (med en galen katt hängandes i armen)
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 910
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: tuaphua
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 458
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp