Någon som använder kylkeps?

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag har funderat på att köpa till min sambo i födelsedagspresent då han lider väldigt mycket av värme på sommaren. Han önskar sig inget och någon upplevelse är heller inte aktuellt att köpa just nu känner jag. Läser lite varierande omdömen om de kylkepsar som finns, samma märke kan ha allt från jättebra till kyler inte alls i låga temperaturer. Så jag undrar om någon här har erfarenheter av något märke, goda som dåliga?

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 553
Senast: Lisen82
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: WildWilma
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 341
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 935
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI