Någon som är duktig på hemsidor???

Piamaria

Trådstartare
Har lyckats, trots min okunskap, att fixa till en snygg hemsida med mina foton och text osv. Jag har även lyckats skriva en meny med olika rubriker. Nu kommer problemet!!!! Hur fasen får man sidorna som ska ligga under respektive meny att hamna där????? Jag har försökt att läsa mig till det här men jag är nog helkorkad för jag fattar inte ett smack!! Någon som kan hjälpa mig med en dumdum förklaring!!! Skicka gärna ett PM till mig!!!

Sv: Någon som är duktig på hemsidor???

Jag har även lyckats skriva en meny med olika rubriker. Nu kommer problemet!!!! Hur fasen får man sidorna som ska ligga under respektive meny att hamna där?????

Du menar hur man länkar till sidorna i menyn?
Kod:
<a href="[COLOR="Red"]index.html[/COLOR]">[COLOR="SeaGreen"]Hem[/COLOR]</a> <a href="[COLOR="Red"]foton.html[/COLOR]">[COLOR="SeaGreen"]Foton[/COLOR]</a>
Rödmarkerad text är filnamnet till de sidor du skapat. Det grönmarkerade är texten för menyvalen som användaren ser och kan klicka på.

Jamen, hjälp! Precis!!! Använder One.com och jag kommer inte längre än till själva utseendet på sidan!!! Jag fattar ändå inte!! Kanske ska jag börja samla på tändsticksaskar istället! Ge mig en hysteriskt noggrann beskrivning!! På korkskallenivå!! Please!

Tack!!!!! Det här ser ut som om även jag kanske kan klara av!!!! Jag skrider genast till handling!!

Om du redigerar sidorna i web-läge så är det som i word ungefär. Klicka på bildsymbolen och så kan du välja bild, länksymbolen så klistrar du in länk osv.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 759
Senast: Pratsch
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31