någon som har detta täcke från h**ks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __Jeanette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 872
Sv: någon som har detta täcke från h**ks?

Snygg förstasida.

skulle inte köpa något täcke från hööks. ska du köpa billigt så är börjes himalyatäcken bättre.

jag har bara bra erfarenheter av TM täckena...
de dyrare täckena har faktiskt gått sönder snabbare än vad TM gjort..
jag skulle köpa det och jag blev faktiskt lite småsugen på att göra det ;)

Har flera täcken från Hööks, tycker dom är jättebra, snygga, hållbara och bra passform.

hööks brukaar ju ite ha så bra grejer men just täcken och benskydden brukar va ganska bra där!:D börjes tycker jag däremot inte om!;) vad olika man kan tycka om saker och ting!(lät som en gammal tant skrivit de hhaha! kanske är på lite gammel humör idag?:angel:)

joo jag har också tyckt de!
bara de att jag har en am. paint som är mycket bred över bogen, till och med bucas täckena är för trånga så är lite orolig att det inte är tillräckligt brett..

Liknande trådar

Utrustning Vad är ni nöjda med? Jag upplever att jag har börjat få problem med mina, även de som ska vara bra. Själv har jag flera olika märken och...
Svar
8
· Visningar
3 109
Senast: lomuxx
·
Utrustning Hej, har precis köpt ett bett från h**ks, ett tredelat bett med Fasta ringar. Men jag tycker Ringarna är enorma Nu när jag har provat...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Farre_
·
Utrustning tänkte jag införhandla flugtäcke:angel: Nä, satt lite och slösurfade på olika sidor och såg att Hööks har 2 flugtäcke till billgare...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: MikaTela
·
Utrustning Har kanske en för många dum fråga, men vill gärna ha svar på den. Köpte en vinklad sadelgjord från H**ks för ett tag seda, då sadeln...
Svar
2
· Visningar
1 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka