Någon som har erfarenhet av Globus?

Sv: Någon som har erfarenhet av Globus?

*kl*

Kanske en thorowgood kan funka? Är hästen väldigt vid så finns ju thorowgood t6 hopp upp till xxvid om inte jag har fel och passa lite rakare ryggar, tycker din ser hyffsat rak ut?

*kl*

Kanske en thorowgood kan funka? Är hästen väldigt vid så finns ju thorowgood t6 hopp upp till xxvid om inte jag har fel och passa lite rakare ryggar, tycker din ser hyffsat rak ut?

Åh vad bra med tips! :bow:
Hoppsadel är jag dock inte ute efter men de borde ju kanske finnas nån passande i de märket ändå..? :-)

Din häst ser ut att vara väldigt bred.

Jag skulle testa Griffin Endurence, Wintec Wide (finns en dressyrmodell nu) eller bomlöst. Va har du för budget?

Din häst ser ut att vara väldigt bred.

Jag skulle testa Griffin Endurence, Wintec Wide (finns en dressyrmodell nu) eller bomlöst. Va har du för budget?

Eftersom att hästen är rätt omusklad och lite tjock just nu så hade jag inte tänkt punga ut mer än kanske 1500-2000 för en begagnad.

Då hade jag letat reda på en Barefoot Cheyenne eller en Libra och ridit i det.

Att hitta en bred bra sadel för det priset är inte lätt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 275
Senast: Marita73
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 498
Senast: skiesabove
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur