Har han läst rätt nu?
Ingen aning, kan ju vara ett rykte som cirkulerar bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har han läst rätt nu?
Tror folk att detta är något nytt? Flera av sakerna finns i de gamla versionerna av Windows eller andra program.Såg den här bilden på Facebook:
![]()
Hmm...
Det har dykt upp en knapp i Aktivitetsfältet, "Skaffa Windows 10".
Någon som har uppgraderat till den? Är den bra?
Varför kan du bara ha en flik uppe? Pga prestandan eller?Jag är extremt tveksam. Speciellt till min gamla stationära.
Har 8 på en liten laptop med pekskärm och t.ex. Explorer kan bara ha en enda flik öppen i taget. ViIket gör att jag som normalt hoppar mellan flikar blir halvt galen. Blir också irriterad på att allt ska lagras i moln då jag som har datorn med mig lite överallt medstadels befinner mig bortom allt vad wifi heter.
Byter jag så stängs sidan ner och hämtas igen när jag återgår. Irriterande om jag kollar på youtube tex för då måste jag spola fram till stället jag var på.Varför kan du bara ha en flik uppe? Pga prestandan eller?
Låter konstigt!Byter jag så stängs sidan ner och hämtas igen när jag återgår. Irriterande om jag kollar på youtube tex för då måste jag spola fram till stället jag var på.
Varför har jag ingen aning om. Kanske gammal Win 8?
Jag är extremt tveksam. Speciellt till min gamla stationära.
Har 8 på en liten laptop med pekskärm och t.ex. Explorer kan bara ha en enda flik öppen i taget. ViIket gör att jag som normalt hoppar mellan flikar blir halvt galen. Blir också irriterad på att allt ska lagras i moln då jag som har datorn med mig lite överallt medstadels befinner mig bortom allt vad wifi heter.
Jag är extremt tveksam. Speciellt till min gamla stationära.
Aha.Är din dator nästan som en surfplatta med tangentbord? Jag har samma problem i mobilen och surfplattan, tror det har att göra med kapacitet i hårdvaran än programmet. Win 8 och 10 i min dator (15" fujitsu från -14) påverkar inte mina flikar i alla fall![]()
Uppdaterat grafikkortets drivrutiner?Installerade win10 igen o får se hur länge det blir kvar denna gång...
Har fått ordning på mitt förgående problem. Men allt är inte perfekt ännu...
Ett av problemen just nu är att jag inte får till rätt upplösning. Vill ha högsta upplösning (1920x1080) som vi alltid annars har haft men så fort jag väljer denna upplösning så försvinner en bit av bilden ur bild, bla "start-menyraden". Eller så flimrar skärmen längst ner..Har testa ändra på massa olika sett men utan förändring.. är ganska störande att allt är så himla förstorat just nu
Har för övrigt en 32-tums tv som skärm ifall det är till någon hjälp?!
Någon som vet vad felet är?![]()
Uppdaterat grafikkortets drivrutiner?
Har också fått d3t i aktivitetsfältet, men väljer att vänta lite med att ev uppdatera. Har w7 och är nöjd med det, dessutom är jag inte säker på att mina spel synkar med w10![]()