Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan den där ikonen dök upp så har min dator blivit extremt långsam och jag har fått rensa den ett par gånger....Jag kollade i Aktivitetshanteraren igår, där fanns en ny process som tydligen är W10.
GWX.exe heter den och ligger i Windows 32-mappen. Det står "program" och datum 7 maj så de har smugit in den på datorn redan då...Kom väl med automatiska uppdateringar.
Det är väl för att du ska bli så irriterad på den så att du blir jätteglad när W10 finns att installera!Sedan den där ikonen dök upp så har min dator blivit extremt långsam och jag har fått rensa den ett par gånger....![]()
Men fasen nu måste jag kolla för min har blivit jätteseg fast den är nyligen rensad.Sedan den där ikonen dök upp så har min dator blivit extremt långsam och jag har fått rensa den ett par gånger....![]()
Min också typ...ikonerna på skrivbordet och aktivitetsfältet blir sådär vita ibland som de kan bli vid uppdateringar.Sedan den där ikonen dök upp så har min dator blivit extremt långsam och jag har fått rensa den ett par gånger....![]()
Haha, läste tråden och installerade uppdateringen (manuellt) som ger "Get Windows 10" knappen och nu har min också börjat segaMin också typ...ikonerna på skrivbordet och aktivitetsfältet blir sådär vita ibland som de kan bli vid uppdateringar.![]()
Bra där, Microsoft!!Dessutom låste den sig och gav "blue screen" så jag fick stänga med strömknappen vilket aldrig hänt förut.
När jag kollar på filmen så är det väl inte alls lika win 7 utan i stort sett samma idiotiska upplägg som win 8??Har kört windows 10 provversionen i ca 1 månad utan några större problem, har följt med i de senaste 5 uppdateringarna och bara småbuggar har dykt upp, påminner mycket om windows 7. Ser inga större problem. Nu har jag dock en toppmodern dator så för mig fungerar det helt smärtfritt hastighetssmässigt.
När jag kollar på filmen så är det väl inte alls lika win 7 utan i stort sett samma idiotiska upplägg som win 8??
Den funkar inte bra på vanlig skärm utan är anpassat för pekdito.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Såja lugn och fin...
Min uppdatering är på 75 % nu så om 25 % har jag win 10Jag väntar med spänning på din uppdatering. MIn son har min dator och han kan INGENTING och säger att datorn blivit så långsam så jag misstänker att W10 finns där nånstans och han kan nog inte uppdatera den. Ja han är 39 år men oduglig på datorer.![]()