Någon som kan något om "Coca-cola" kylar?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare cewe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 953

cewe

Trådstartare
Ni vet såna där höga kylskåp med glasdörr (just den här står det Coca-cola på)
Är det normalt att den bara går och går och går och går även om den är kall?

Har nämligen fått en sådan till klubben cafeteria och funderar på om den är helt normal.

Nu står det inte just Coca cola på våra kylar på jobbet men de skulle kunna vara samma modell, de låter konstant. Sjukt jobbigt...

Det var det jag var rädd för
Funderar på någon typ av timer, vill ju inte att den går 24/7 så den drar upp elräkningen till toppen av Mount Everest

Ni vet såna där höga kylskåp med glasdörr (just den här står det Coca-cola på)
Är det normalt att den bara går och går och går och går även om den är kall?

Har nämligen fått en sådan till klubben cafeteria och funderar på om den är helt normal.

Sådana kylar är generellt ordentliga energislukare.

Deltog via mitt jobb i ett projekt med att försöka få landsbygdsbutiker mer energisnåla, och jag blev chockad av mängden energi liknande kylar drog. Likaså glassboxar från olika glassföretag, riktiga as att äta el.

Ha en timer på kylskåpet om det är möjligt, så att det inte står och puttrar hela tiden utan kyler bara när det behövs.

Liknande trådar

Kropp & Själ Funderar på att köpa ett par sånna, men det är en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de är obekväma och...
Svar
17
· Visningar
633
Senast: MissFideli
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 206
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 502
Senast: Stergo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 548
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka