någon som ska till Årsunda IP ???

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Aldoba
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 837
A

Aldoba

Inofficiell utställning, lördagen den 26/01-2008

Vad ha ni för ras och ålder?

Själv ska jag ställa ut min labrador tik på 7 månader och det e första gången och jag e riktigt nervös. Har aldrig gjort deta tidigare :rofl:

Sv: någon som ska till Årsunda IP ???

Vad kul, man kanske skulle åka dit och titta, bor inte så långt därifrån:)

Sv: någon som ska till Årsunda IP ???

Inofficiell utställning, lördagen den 26/01-2008

Vad ha ni för ras och ålder?

Själv ska jag ställa ut min labrador tik på 7 månader och det e första gången och jag e riktigt nervös. Har aldrig gjort deta tidigare :rofl:

Japp. Jag har en cockervalp som då blivit 6 mån som ska dit och strutträna. Hennes farmor ska också få följa med för att gå "barn med hund".

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 786
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 611
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka