Någon som testat dessa?

Sv: Någon som testat dessa?

Jag har såna bakbensskydd. Dom passar jättebra och modellen kan ju aldrig snurra som andra bakbensskydd. Snygga är dom också. Vill ha såna frambensskydd åsså men dom va slut när ja köpte mina bakbensskydd och hittills har eko bara fått hem dom i full och jag ska ha ponnystorlek till min fröken. Väntar och kollar... Ja gillar dom skarpt i alla fall.

de hampa pro...vart finns dom någon stans???har sett på den där )danska) sidan men jag fattar inte så mycket..dom var as snygga

De ser riktigt fina ut :D
Kopia av Michel Wiathiker skydden :P haha
Bakskydden är ju jättefina när de går runt sådär :)

Jag har sådana fast från hampa. Finns i B-orjes.

Köpte till dponnyn o fick ta ponny fram o full bak. Fanns tyvärr bara svarta i rätt storlek. hade gärna köpt bruna men får göra det nästa gång jag åker dit om dom har sådana : )

riktigt bra e dom iaf!

kan aldrig bli för mycket skydd ;)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 469
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 875
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Harmomini
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 099
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka