Någon som vet om TM outdoor halstäcke är slut?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blondi3958
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 852
B

blondi3958

Hittar det inte på deras hemsida :cry:
Det är det där billiga för 329:-, klarblått.

Vill ha lite hjälp :bow:

jag ringde Hööks och dom sa att det var slut, och att dom inte skulle få in dom igen :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Men varför annonsera om det och sedan inte har det hemma+ att dom inte tänker ta hem det mer :mad: :mad:

Irriterande värre!!!!Finns det i katalogen så borde dom väl kunna ta hem det hela tiden tills nästa katalog kommer.....morr!

Eftersom att dom har prissänkt täcket osså så ska dom säkert sluta med det där täcket och halsen och kommer inte o få hem mer av det...

men då borde dom inte sätta ut det i den stora katalogen :mad:
När jag fick mina grejor igår så fanns även häftet med nyheter och rea med och där fanns täcket och halsen.
Det är inte första gången detta händer :mad: :mad: :mad:

Så du menar att om dom tar in nya modeller o färger till nästa katalog så ska dom inte va med i den stora katalogen :confused: :confused:

Nej nej.
För ett tag sedan fick vi ju hem ett litet häffte med erbjudanden mm.
Där på sista sidan fanns TH täcket och halsen.
Fick även det häfftet med paketet igår och eftersom stövlarna inte passade tänkte jag köpa ett täcke och hals eftersom det var rea på täcket.
Men halsen var slut :mad:

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka