Någon som vet...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Colombia_Girl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 042
C

Colombia_Girl

Vart man kan få tag i en Tävlings Kavaj som går i bruna toner? Och en skjorta med bruna/ beiga inslag?
?? :confused:

Sv: Någon som vet...

Victor hugo har ju en helbrun med guldpasspoal runt kragen, men ville du ha en som var mer åt "tweedhållet"?
Jag har köpt en vanlig skjorta, creamfärgad med bruna ränder som jag rider i. Det funkar bra tycker jag, är ändå inte så förtjust i ståkragen

I mitten/slutet på mars ska Pikeur komma med en beige/brun kavaj.
Förhoppningsvis det stuk som M Baryard har på sin ljusa ;)

jag har annars en från Pikeur, som iofs är i tweed. Ser ut såhär
PICT1331.jpg

Den är fiiiin! vilken prisklass ligger en sådan kavaj på?

ligger runt 2000 hade jag för mig. Jättebra passform!

Om du har 40 eller 42 finns det på den där affärn i valbo, vad den nu heter :crazy: Har för mig att det var victor hugo.

Victor Hugo har en kavaj i modellen Master Chek, denna är rutig och jag tror att den är åt det hållet du menar.

VH93910.jpg

Hos Hippomarket, www.hippomarket.com kostar den 1498:- och finns i storlekarna 34-46

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI