JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tur för min lillkille att han är så underbar..nu har jag (nästan) förlåtit honom för rosettsabotaget.
hihi... Ja, visst är de små liven söta oxå!!
Vad är det för ras du har? *nyfiken*
Ja, helt otroligt söta! Han hade tvärkul när han rusade genom vattenpölarna på vägen!
Det är en sexmånaders irish softcoated wheaten terrier.
Här är en bild på honom som fyra månaders:
[bild]http://groups.msn.com/WheatenkillenTotte/totte.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=30[/bild]
Vad gör jag för fel? Det blir ingen bild...
Bilden funkar om man kopierar adressen och klistrar in i ett nytt fönster.. konstigt.
Vad söt han var.
Jag trodde de var mycket vitare.. blir han ljusare sen eller finns det sådär mörka?
Visst är han!!
De kan variera i färg lite, nu har han blivit lite ljusare, jag hoppas att han inte blir så jätteljus, men blir han det så blir han. Mamman hans har jättefin varm vetefärg, medan pappan är rätt så ljus.
Endel har inte fått sin riktiga färg förrän vid två års ålder.
Ah, okej.
Övr. Hund
Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av...
2
Övr. Hund
Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna?
Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är...
2
3
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Vad egentligen är det med avelsdata som är så svårt?
Visst, första gångerna jag som helt novis började slå på hundar så var det lite...
Fetaost
4 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 255
Hund
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Jag köpte denna på aliexpress till mina egna naglar och den visade sig funka jättebra till hundklor också! Använder det finaste...
Lyan
42 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 198
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja jag känner igen mig i allt du skriver.
Jag bor också där vi aldrig träffar hundar knappt människor heller men alltför ofta när man är...
Nota
Idag kl 12:49
Svar: 1 273
Visningar: 76 492
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja eller så är de nya sämre. Köpte mitt första i höstas när märket var helt nytt och det andra i januari.
Det i höstas är det svarta...
Jfrelin
27 minuter sedan
Svar: 1 323
Visningar: 102 793
Grenar
Western sadel storlek
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Puh
29 minuter sedan