Några huvudbilder...

Bebben

Trådstartare
Här kommer några färska bilder på småskruttarna! Blev bara lite huvudbilder idag, av varierande kvalitet. Dom är inte stilla särskilt länge direkt...

blogg

blogg

blogg

blogg

blogg

blogg

blogg

Sv: Några huvudbilder...

Där har vi mina små pluttar :) Förhoppningsvis kommer ståbilder imorgon, kompisen blev sjuk idag som skulle hjälpa till..

Så fina valpar:love:. Charmigt när de lägger huvudet på sne:)

:love: :love:

kan inte säga annat tror jag?
Så underbara:)

Åh, där är han ju. Mitt hjärta blöder! Han får väl sin efterrätt som alla andra? *ler barndomstrauma* ;) Så sjukt söt, allihopa förstås. Men speciellt han (?) med "hjulet" runt ögat. :love::love:

Dom är uuuunderbara!!! Meen, var dom inte 11??? Bara nio bilder ju? (eller tänker jag på fel kull???)

Jo, dom var 11 st :) 2 av valparna bor hos vänner till mig! Inte sålda än, men bor bara inte hemma.

Dom är 15 v gamla nu, och ja - alla dessa är hemma. Mycket strul med hanhundsägaren i Rumänien, gör att dom inte kan säljas riktigt än tyyvärr..

Ah då förstår jag! *host*enkanbohäretttagomduvil*hosthost*

Förstår om dom är lite mindre bedårande i perioder då :P Söta när dom sover liksom...

Trist med strul! Fast då får du ju njuta av dom längre :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
21
· Visningar
982
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 412
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 506
Senast: attheedge
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 057
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?