Några tips

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare jiowana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 632
J

jiowana

:crazy: Några tips på hur man kan göra så att hästen ej tar ut tungan.. eller vad har ni för erfarenheter? :crazy:

Sv: Några tips

Inte tar ut tungan när? Om det är när du rider kanske den inte tycker om bettet eller att det inte passar :D

Sv: Några tips

Haha, jag har ett knep som jag hörde när jag red i ridhuset idag. En ryttare sa hela tiden åt sin häst "Stoppa in den! In med den!" :rofl: :rofl:

Allvarligt, be vet kolla den i munnen, kan finnas sår och tänder på fel ställen och sådär.

Liknande trådar

Träning Häromdagen så var jag inne hos veterinären med min 8 åriga valack. Han har en knäledsinflammation hb (stackaren)☹️ Vi röntgade 3 av 4...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Blyger
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
981
Senast: skogaliten
·
Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 383
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur