• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Dalhberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 062
D

Dalhberg

Satt och kollade igenom annonser, då jag ser att min annons har blivit nålad. Vad menas med det?

Sv: Nålad?

på radannonser.

men det är ju samma med visa trådar. vad bestämmer vad som blir nålat och varför blir dom nålade?

Klistrar in ett svar jag gav i en annan tråd :)

De som är nålade just nu är sådana som haft turen att pricka en jämn siffra Jag hade tänkt förklara detta, men det har inte blivit av tidigare.
De har fått det som ett litet "pris" av mig och som en möjlighet för mig att testa funktionen.

Jag kan tänka mig att om ett stort intresse finns så skulle jag kunna ta en ganska stor peng av annonsörer som vill att deras annonser ligger högst upp under kanske en månad.

Anlednigen till att priset bör vara högt är att för många nålade annonser inte är så bra om man vill se vilka nya som dyker upp. Det får inte bli för många under varje kategori.

Jag har dock inte ännu bestämt mig för om detta är en bra ide eller vad det i så fall skall kosta.

Vanliga annonser kommer till skillnad från en del andra annonssidor fortsätta att vara gratis.

okej, tusen tack för svaret :) då förstår jag ehhee

tack för svaret än en gång

för övrigt tycker jag det är en bra idée

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Görel
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
471
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka