Name of your GP?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare aamandaivarsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 627
A

aamandaivarsson

Köpte ett medical card och nu undrar jag vad "Name of your GP" står för?
Tacksam för svar.

Sv: Name of your GP?

GP står för General Practitioner, dvs din husläkare. Verkar som om kortet är anpassat för det brittiska systemet?

Jag har ingen aning. Men ska man tävla i Sverige spelar ju knappast namnet på husläkaren någon roll eftersom sjukvården här har ett helt annat system. :)

Jag har ingen aning. Men ska man tävla i Sverige spelar ju knappast namnet på husläkaren någon roll eftersom sjukvården här har ett helt annat system. :)

Du kan skriva namn och adress till din vårdcentral eller husläkare, om du tävlar utomlands och skadas så behöver de få tillgång till din sjukjournal.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
2 053
Senast: Rosett
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han... 2
Svar
28
· Visningar
1 708
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Freazer
·
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka