Namn till möss?

W

Wobbler

Någon som vet två namn till två möss :confused:

Till två tjejer :D

Namnen ska liksom passa ihop som typ Piff och Puff :)
 
Mina mus tjejer hette första ronden: Svea, Hoppsan, Vippsan och Lissidor; Andra ronden: Tiffany, Toffie, Toffiefi :o
 
Hade 3 möss för lääänge sen, dom hette: Mini, Molly och Skrållan.
Så det vore ju tufft om dina hette typ..Mini II eller Molly II eller varför inte Skrållan II :bow:

(Ta inte det på allvar!)
 
Hade det vart hanar så vet jag vad JAG hade döpt dom till:
Jean Pierre Skogsbär och Steve Naturelle :D
Har längtat i många år efter att få döpa några djur till dom namnen men det blir ju aldrig så :(
 
Thelma och Louise måste ju vara det enda rätta om man ska döpa sina djur i sann feministisk anda... :D
 
mina två möss hette jerker å sverker :confused: även om de var tjejer,,,det var min bror som döpte dem.,.,.,.,
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: Clabbe
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 600
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp