Namnbricka till sadeln

_Peplis_

Trådstartare
ni som har, visa bild!
Visst kan man väll sätta det i alla bakvalv?
Har köpt en men har inte hittat några skruvar o sätta dit den med, eller kan man kanske limma dit den? hur sitter era fast?

Sv: Namnbricka till sadeln

På min ser det ut som små spik (nubb), de hade redan satt dit den när jag skulle hämta sadeln.

Fick du inte med det när du köpte din sadel?
På alla Equipe sadlar jag haft har där suttit en namnbricka !

Jag köper graverade klistermäsrken av en kompis! Kanonbra är dom de sitter där de ska och när man vill ta bort dom så funkar det kanonbra!:)

kanske.... :/

De sitter iallafall fast med små spikar !

Jag hade en namnbricka på min förra sadel. Den köpte jag separat (fick den inte med sadeln) och fick två små spikar med som man skulle sätta fast den med. :)

ni som har, visa bild!
Visst kan man väll sätta det i alla bakvalv?
Har köpt en men har inte hittat några skruvar o sätta dit den med, eller kan man kanske limma dit den? hur sitter era fast?

inte riktigt på alla sadlar, dom med en hake för svanskappa går det ej på... som min... :(

jag har - men det står inte mitt namn :p (beg. sadel ;))
tror att den är limmad, kan inte minnas att det är ngra spikar eller nåt....

Det går fint att åka till Biltema och köpa tavelspik. Det funkar super!

jag trodde de satt sån bricka på alla Equipe sadlar..
jag har funderat på att sätta dit en på min sadel med men jag vågar inte spika :p vill oxå se bild!!

:rofl: Aha! Du har äntligen kommit på hur jag ska sitta kvar på min hopp och skutt häst!

Jag skulle oxå vilja göra så :) Är det snyggt på alla sadlar :p
Borde inte dem som gör namnbrickorna oxå ha spikar eller sånt? Sätter dem fast dem ?

jo det ska sitta en sån på alla Equipe sadlar, men hon glömde bort det vid leveransen. men nu pratade jag med susannane på Equipe så hon ska fixa en namnbricka till mig. så kan jag ha den andra skylten på tränset eller nått.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Min häst rullar fast och nu behöver jag hjälp! Ska sätta regel på väggarna men HUR har folk gjort! Hittar ingen bild. Han är ca 170...
Svar
7
· Visningar
805
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31