Nån mer än jag som är arbetslös?

Sv: Nån mer än jag som är arbetslös?

Jag bor ju liksom inte vid en storstad så sett, 3 timmars pendling till Gbg med buss och tåg enkel resa är inte genomförbart, det finns jobb och nu är konkurrensen mindre just nu med så bara att söka och hålla tummarna :)
 
Sv: Nån mer än jag som är arbetslös?

Timvik är det konstigt nog dåligt med inom skolan pga att vikansvariga tar in sina egna barn och deras kompisar först.
Nu är det totalstopp att ta in vikarier om det inte är kris och naturligtvis ekonomin som styr :)
 
Sv: Nån mer än jag som är arbetslös?

Jag förstår inte poängen med coacherna. Det är min personliga reflektion, det finns säkert dem som anser att de är jättebra.

Poängen är att coacha människor till jobb.

Alla behöver inte just en coach - men många behöver hjälp att identifiera och sätta igång att åtgärda problemet. Att man saknar försörjning. Det hjälper inte alla, men en del.
 
Sv: Nån mer än jag som är arbetslös?

Hur ser det ut i Australien nu? Har deras arbetsmarknad blivit lite bättre de senare åren än förut? det fanns en liten nergång där det var svårare att få jobb en tid, har jag för mig?

Jag hade mer än gärna flyttat dit, men har inget attraktivt yrke som de vill ha, så jag kan ju inte det :meh: :D

Efter valet & finansaret nu ar over sa borjar det faktiskt vakna till liv igen. Det var tufft fran Jan 2013 till nu, men foretagen borjar absolut att anstalla igen.

Nej vad trakigt! :( Var arbetar du med?
 
Sv: Nån mer än jag som är arbetslös?

Men passa på att träna nu när du är ledig så att dy bygger upp dig.

Jag har också problem med axlar, nacke och armar efter en ridolycka när jag var 14 år gammal. Har genom årens lopp fått massor med kortisonbehandlingar, osv osv. Men det är inte förrän nu när jag verkligen tagit tag i min träning som det börjar ge med sig. Tack vare att jag satsade lite och har en personlig tränare som hittat en massa svagheter i mig så har jag på bara några veckor blivit så mycket bättre. Den där strålande smärtan ut i armarna som gjorde att jag inte kunde sova är helt borta. Samma sak med den där knivhuggskänslan under skulderbladen.

Passa på att träna nu när du har tid över. :)

Jag har tränat tidigare medan jag jobbade. Har lätt att få ont i kroppen om jag tränar för hårt (för hårt för mig är superlätt träning för vanliga människor). Så jag vågade inte träna så mycket för då kunde jag inte gå till jobbet...

Jag tror också att träning skulle vara bra för min nacke och jag ska verkligen ta tag i det nu när jag vågar ta i lite mer...Har ju tid att ha ont ifall det blir för mycket:D.

Tack för pepp!!!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
961
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 593
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 076
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 692
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp