Nån som har Apotekets råd för häst?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Magdalena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 680
M

Magdalena

Jag skulle behöva lite snabb hjälp. VAD står det exakt om träckprov i det häftet? Vad finns det för källor angivna (överlag när det gäller avmaskning)? Vem har skrivit häftet?

Tacksam för snabb hjälp!!

Sv: Nån som har Apotekets råd för häst?

Birgitta Molin har skrivit häftet
" Til träckprov för analys tar du färskt träck och lägger i dubbla plastpåsar, som i sin tur läggs i en jiffypåse och skickas till SVA, Parasitologiska avdelningen Box 7073, 75007 Uppsala"

Äsch, jag pm:ar mitt telefon nummer så kan du ringa istället, en hel novell att skriva ju.
Pekfingervalsen tar tid....

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka