Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en Powder Puff tik som har en olat jag inte står ut med längre Hon har den otrevliga vanan att kissa i våra sängar Varför gör hon det???? Både i våran o i ungarnas.
Jag blir snart tokig!!!!!!!!Hon blev två år i Maj och har hållt på med detta i ca ett år. Det konstiga är att hon började med det när jag började låta henne ligga i sängen.Försöker stänga sovrumsdörrarna, men man glömmer ju ibland Tar tacksamt emot funderingar+tips.
Låter som min gamla (nu döda) tik.. Hon revirpinkade på Min sänghalva, när hon tyckte att situationen krävde..
Har eg inget med rumsrenhet att göra.
En ful ovana, som är svår(men inte omöjlig) att bryta.
Var konsekvent och låt Aldrig hunden ligga i sängen. är den på väg upp, så säg bestämt ifrån, tills hunden lärt sig att sängen är förbjudet område!
Hon får ju absolut inte vara i sängarna längre!!!!!!Men ibland står ju tyvärr nån dörr på glänt Just nu är jag i läget *ladda sängarna med 2000 volt* Tyvärr skulle väl jag vara den första att glömma det Tror annars att hon skulle få rätt snygg frisyr som bonus Närå, men jag blir mer o mer desperat. Det finns ju betydligt trevligare överaskningar att få när man ska krypa i säng efter en lång dag.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...