Nån som kör dessa färger?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare JumpForMyLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 059
J

JumpForMyLove

Söker bild på denna färgkombination:
Svart läder, mässingspännen och brunt creme grönt i tygerna :) Vore snällt om ni kan slänga upp bild så jag får se hur det ser ut! Fördelaktigtvis på en brun häst :angel:

Sv: Nån som kör dessa färger?

Jag har svart läder med mässingspännen. Brukar använda bruna schabrak till det med lite olika passpoal bla. creme, men har tyvärr ingen bild. Ska försöka fota ikväll i stallet :).

Vore jättesnällt :) Vill se hur det ser ut ;)

Vet inte om det är mässing på alla spännen, men annars är det rätt färger :p
36003422438.jpg

36003422534.jpg

Taaack! Gillade schabraket :love:

Oj, hade glömt bort den här tråden helt :o. Men nu har jag hittat tillbaka, dessvärre har jag inte hittat min kamera så jag har inte kunnat ta några bilder.. Men ska leta vidare och knäpper så fort jag hittat :laugh:

Japp, från Hööks. Countur heter modellen! :)

det är skitsnyggt, har varit påväg att köpa det flera gånger! Exakt den färgen också ;). Men fick hejda mig när jag inte ens hade en häst som kunde ha det, men nu är han påväg så nu måste jag verkligen köpa det :D

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 254
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där... 2
Svar
25
· Visningar
3 190
Senast: Rie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka