Bukefalos 28 år!

Nån som ska till Ullared?

Bättre sent än aldrig ;)
Här är klänningen ifråga! Är inte helt förtjust i hur kort den blir fram och färgen känns inte riktigt jag, menmen. Jag behåller så får vi se om jag använder den under sommaren eller inte, om inte så är den iaf fruktansvärt lättsåld - tydligen helt slut på Ullared nu, igen :p

Klockrent! Vill du inte visa benen kan du ju ha en par snygga vida byxor under? Så gör jag jämt, jag älskar klänning men hatar att känna mig avklädd.
 
Klockrent! Vill du inte visa benen kan du ju ha en par snygga vida byxor under? Så gör jag jämt, jag älskar klänning men hatar att känna mig avklädd.
Benen är inga problem, jag går glatt barbent. Kruxet är att klänningarna slutar så högt framtill att minsta vindpust kommer visa, ptja, allt :p Nu har jag cykelbyxor under alldeles oavsett, men ändå! Känns mindre fint att cykelbyxorna syns också, de sticker ut en aning under klänningen, men samtidigt är folk generellt inte 80 cm långa så det sitter väl mer i huvudet på mig egentligen.
Blir nog ett litet stygn där det går ihop så blir det inte lika stor blåsa upp-faktor som nu när den går omlott iaf. Lär bli likadant i urringningen så jag slipper greja med säkerhetsnål :p
 
Jag är väldigt trött på svart efter en massa år av att gömma mig i det, men... Näe! Svart är finast :D Men det kommer säkert nåt finklänningtillfälle när den vita känns rätt också! :p
Jag har för mycket svart, egentligen är det för hårt för mig men det är så enkelt ... Ja i sommar kommer den vita antagligen att kännas helt rätt! Jag tycker att du ser jättefin ut i den.
 
Jag har för mycket svart, egentligen är det för hårt för mig men det är så enkelt ... Ja i sommar kommer den vita antagligen att kännas helt rätt! Jag tycker att du ser jättefin ut i den.
Det ÄR enkelt! Tills man har en katt som fäller vit päls. Men förutom det.
Jag föredrar nog färgglatt annars. Ju roligare färger desto bättre :D
Kanske, vi får se. Jag tror ändå mer på svarta :p Tack!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Otherside
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 330
Senast: MiniLi
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 519
Senast: Stefffie
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 158
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp