Nån som vet..

bollen__

Trådstartare
vars man kan få tag på hela,"ribbade" boots?
Varken Hööks eller börjes har vad jag kan se..
Vanliga hela alltså, varken trav eller islands..
Utan vanliga..hmm om nån förstår.. ribbade alltså.. ;)

Sv: Nån som vet..

Jag köpte sådana på Eko:- i helgen. :idea:
Du kan även beställa här

Strunt i länken.. såg att de inte hade hela.. :o

Ok, synd!!
Jag fattar inte vars jag ska få tag på dem, ha kollat alla länkar jag hittat och ingen har hela..
Vår ridsportaffär i stan hade förut, men när jag var dit och skulle handla var de slut, och de lät inte som att dom tänkte ta hem heller..
Så enkelt å bara beställa på internet dessutom..!!

Hur sjutton får man på de boots som är hela??? Jag är lite korkad men det har aldrig fungerat till mina häster...

Man klipper av den övre kanten, och vänder dem utochin :love: Underbara boots som OFTAST sitter där de ska..

Är du säker på att du inte tagit en för liten storlek då? Då är det ett h-vete rent ut sagt..!

134.jpg

Sånna?? dom finns på ridsportshopen.com

fastän varför ska du ha slutna? dom är ju askrångliga att få på!

Senast ändrad:

Nää jag tycker inte dom är ett dugg krångliga.. Bara om man har stelfrusna fingrar isånnafall, men då får jag inte bort vanliga heller..
De sitter bäst, har haft mina typ 4(?) vintrar eller något sådant..
Men när vi inte hade såna, så fick man fasiken ut i hagen å leta nästan varje dag.. Dessutom gick de flesta sönder..
nej tacka vet jag såna!!
Tack för länken iaf! :D

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Shixle
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
783
Senast: Nikan
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 776
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka