Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vars man kan få tag på hela,"ribbade" boots?
Varken Hööks eller börjes har vad jag kan se..
Vanliga hela alltså, varken trav eller islands..
Utan vanliga..hmm om nån förstår.. ribbade alltså..
Ok, synd!!
Jag fattar inte vars jag ska få tag på dem, ha kollat alla länkar jag hittat och ingen har hela..
Vår ridsportaffär i stan hade förut, men när jag var dit och skulle handla var de slut, och de lät inte som att dom tänkte ta hem heller..
Så enkelt å bara beställa på internet dessutom..!!
Nää jag tycker inte dom är ett dugg krångliga.. Bara om man har stelfrusna fingrar isånnafall, men då får jag inte bort vanliga heller..
De sitter bäst, har haft mina typ 4(?) vintrar eller något sådant..
Men när vi inte hade såna, så fick man fasiken ut i hagen å leta nästan varje dag.. Dessutom gick de flesta sönder..
nej tacka vet jag såna!!
Tack för länken iaf!
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Hur definierar du många? Du bygger dessutom detta ”många” på några anekdoter som skrivits här? Tycker du att det ger ett underlag för...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...