Nån som...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Onnie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 728
O

Onnie

...Kan berätta för mig hur jag laddar ner DC++?! Eller finns det nåt ännu bättre?! Måste man ha filer att dela med sig av för att använda det programmet?! Är helt novis på detta o fick en MP3 spelare i present...men hur ska jag kunna stoppa in den musiken jag vill ha då?!

///Karin

Sv: Nån som...

Bläddra lite bland trådarna här på datorforumet så hittar du flera trådar om DC++ (tyvärr går det inte att söka på ord med mindre än 4 bokstäver) annars kan du GOOGLA så hittar du flera sidor på svenska om just DC++.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 052
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka