När är det dags att ge upp?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare kattungen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 121
Sv: När är det dags att ge upp?

Ingen mening att kæmpa om kemin inte finns dær, jag har kæmpat mycket med min hæst i ridningen men det har altid varit lika fin kænsla att sitta på hennes rygg hur bråkig hon æn varit.
Vi har kemin dærfør kæmpar jag och det ger goda resultat men hade aldrig gått om jag inte trivts væl på hennes rygg.

Sv: När är det dags att ge upp?

Håller med majoriteten här, sälj hästen och hitta en häst som du passar ihop med. Hästen du har nu kommer säkerligen komma till någon som passar honom/henne bättre.

Visst, ibland är ridning svårt och jobbigt men så ska det inte vara hela tiden. Man ska ha roligt ihop och trivas med sin häst också!

Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 219
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 512
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 677
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 514
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden V