När börjar man med leksaker?

Status
Stängd för vidare inlägg.

maiagull

Trådstartare
Vår dotter är nu 2,5 månad och börjar så smått utforska världen. :love: Hon sitter gärna i babysittern och tittar och "pratar" högljutt. Men när är det dags att ge henne mer stimulans? Och vad? Hon har en bitring som hon viftar med ibland, men det är allt än så länge. Tips önskas :d

Sv: När börjar man med leksaker?

"babygym" kan man ha både när de sitter i babysittern och när de ligger på golvet.
Jag minns inte åldrar, men det ger ju stumilans bara genom att de tittar på leksakerna först och när de blir redo för det så börjar de sträcka händerna mot grejerna..

Sv: När börjar man med leksaker?

det låter inte dumt. Jag ska ge mig ut på blocket imorgon och se vad som finns. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 918
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
14
· Visningar
553
Senast: Keb71
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka