När får man veta om man kom med ?

Sv: När får man veta om man kom med ?

Man kan gå in på www.travsport.se och titta under fliken Anmälningslistor, oftast brukar det vara klart 3-4 timmar efter anmälningstidens utgång.

Gå in på www.travsport.se och titta under "anmälningslistor" leta reda på den bana du anmält till och sedan de loppet/n. Anmälningslistorna brukar vara klara tre-fyra timmar efter anmälningstidens slut.

Annars kan man vänta på att det dimper ner ett program i postlådan, men det är jag på tok för otålig för! :D

Ina79 skrev:
Annars kan man vänta på att det dimper ner ett program i postlådan, men det är jag på tok för otålig för! :D

Ja jisses vem har tålamod med det??? :angel:
En annan är ju och kollar tusen gånger innan listorna är klara. Har man tur kan startlistorna på atg vara klara först för just det loppet som är aktuellt om man söker på hästens starter på atg.se...

/Emma, vars tålamod är lika med noll :o

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
324
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Unafraid
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
230
Senast: MattiZ
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor... 22 23 24
Svar
477
· Visningar
14 880
Senast: Ruffe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka