När kommer...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 734
L

Lozzan

....årets Börjes katalog? Komemr den att komma över huvud taget? Dom har ju inte lagt upp några nya saker på hemsidan ju :(

Sv: När kommer...

....årets Börjes katalog? Komemr den att komma över huvud taget? Dom har ju inte lagt upp några nya saker på hemsidan ju
brukar väl komma i slutet på mars eller i april. så vi får nog vänta några veckor till. ;)

Jo, jag tror jag såg på hemsidan häromdagen att den skulle komma ut snart. Men dom brukar inte ha mycket nyheter, tycker jag.

Enligt vad jag har hört "skvaller" om så höll dom på att fota så sent som förra veckan. Så det dröjer nog ett tag..

Sen lät det inte som om det blev några höjdarbilder direkt, hästar som stog framför badkar, hund som kom med på varanda bild med mera.

Men det kanske är det som är charmen med Börjes, vad vet jag.. :cool:

Thera skrev:
Men det kanske är det som är charmen med Börjes, vad vet jag.. :cool:

Det är sånt som får mig att vilja handla ännu mindre hos Börjes än vad jag redan gör.
Det får allt att känna så dåligt gjort och oseriöst, som att man bara slarvar.

Bisquit skrev:
Det är sånt som får mig att vilja handla ännu mindre hos Börjes än vad jag redan gör.
Det får allt att känna så dåligt gjort och oseriöst, som att man bara slarvar.

Eller så sparar de in de pengarna och slipper att lägga på dem på priserna.:angel: Skämt åsido, visst kan jag hålla med om att slarvigt tagna bilder ger ett dåligt intryck.

Hellre lite sämre bilder o billigare priser, än snygga som i ex H**ks, med mycket dyrare priser..

Vad gör egentligen bilderna? Det är väl ändå produkterna som räknas..

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
387
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka