När man ställt till det för sig själv

Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

Vad skönt att få en uppdatering :)

Har du pratat med din familj eller varit hos barnmorskan något mer?

@napoleon Härligt att du uppdaterar! Har följt din tråd sen början, och ville inte tjata på dig att du skulle skriva, men är glad att du gjorde det :) Tror det finns fler som känner som jag!

Tänker på dig och hoppas deg löser sig till det bästa för dig!

Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

är man smal med mycket magmuskulatur kan det nog hålla inne gravidmagen länge samt att det också beror på hur bebis ligger i magen.

Skönt med lite andrum för dig då får vara ifred! Tids nog hinner du prata med pappan!

Vet inte vart du bor men om du bor i Göteborg så verkar Minna-mottagningen bra!
http://www.minna.nu/news_1.html

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 751
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 118
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 266
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025