När red ni igen?

Sv: När red ni igen?

Man bör inte träna så att man får mjölksyra när man ammar, inget farligt eg men smaken går över i mjölken och smakar inte gott...

Sen är det nåt med slaggproduker som frigörs osv. Återkommer när ja funnit källan till detta :D

Jag red en vecka efter att hon föddes:)

Hade inte ont någonstans, och blev inte helt slut efter ridpasset heller då jag tränat under hela graviditeten med olika saker*^

(inte ridit hela, men gjort annat medans jag väntade henne)

Man bör inte träna så att man får mjölksyra när man ammar, inget farligt eg men smaken går över i mjölken och smakar inte gott...

Sen är det nåt med slaggproduker som frigörs osv. Återkommer när ja funnit källan till detta :D

Jaja, alltid får man höra något nytt.... Här var det ingen som klagade på smaken iaf :grin:

Är inte det en av alla graviditets- och amningsskrönor bara? Min kotte klagade iaf inte ett dugg över att amma direkt efter att jag varit ute och joggat. Nej, jag vill se en undersökning där de verkligen har mätt mjölksyrehalten i bröstmjölken efter träning för att tro på det.

Och om jag nu skulle svara på ursprungsfrågan, så red jag efter sex veckor. Med facit i hand hade det gått bra tidigare, men eftersom hästen inte är min ville jag inte ställa till det för hästägaren genom att säga att jag kunde rida igen och sen behöva backa ur. Jag ville dessutom göra efterkontrollen, för jag sprack väldigt mycket. Hade visserligen inga problem efter tre veckor ungefär, men ville vara säker på att inte hela paketet sprack när jag satt upp igen :crazy:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 563
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
2 755
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
795
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V