När ska man reklamera?

Deimion

Trådstartare
Jag köpte ett par Hubertus lädertyglar för några veckor sedan. Redan efter att ha ridit i dem fem gånger så börjar färgen släppa som mest en dm om sidan av bettet och lädret på hela tyglarna känns fnasigt, trots att de då var smorda innan med Stübben lädervårdsprodukter.

Tyglarna är inte använda sedan dess då jag är riktigt missnöjd med dem, men vet inte om det är "tillräckligt mycket" för att reklamera... :confused:

Hur skulle ni har gjort??

Sv: När ska man reklamera?

Om du inte är nöjd med produkten skulle jag reklamera. De borde ju inte släppa i färgen så pass tidigt. Sedan kan du ju fråga vad du ska använda för lädervårdsprodukter för att de ska hålla ordentligt om du t.ex. får ett par nya.

Det är ju i alla fall alltid värt ett försök att Pröva och reklamera. Sedan kan jag tycka att det beror lite på hur länge sedan det var du köpte dem också.. du skriver ju att det var efter fem gånger färgen började släppa och att de sedan inte används när lädret blivit fnasigt. Men har de hängt i två veckor eller ett halvår liksom?

Tack för ditt svar! Åker in och provar imorgon :) de köptes för ca tre veckor sedan :)

Då så :) tycker absolut de borde hålla längre en 5-6 ggr/3 veckor.. ofta brukar det inte vara några bekymmer att reklamera, personalen borde vara tillmötesgå och har butiken bra service så "har ju kunden alltid rätt" ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 432
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
4 123
Senast: Cafer
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 945
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 443
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka