Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
SKK och de andra kennel klubbarna som tillhör den europeiska paraplyorganisationen har som rekommendation att man inte bör avla på sin tik före 3:e löpet. Det blir normalt sett vid 2 års ålder.
Försökte hitta en länk...den borde ligga bland mina favoriter...men jag kunde inte hitta den. Återkommer senare.
Så, en dp-tik född i juli -05 och som planerat ska ha valpar imorgon, lär ha blivit parad vid senast andra löpet, och det är alltså ingenting som SKK rekomenderar?
ja för mej låter det orimmligt sen tycker ju jag att ålder och mognad spelar in. även om hunden löpt 3 gånger så väntar jag hällst till 2 års ålder även om det blir på 4e löpet osv. tycker att hunden ska få växa till sig å få vara valp själv å leva lite rövare innan den ska paras å få valpar
Trädgård & Växter Jag har ett projekt variant gigantiskt sin jag vill göra i sommar.
Fixa till gången på framsidan. Den är lagd med ölandssten och så...
Ekonomi & Juridik Fast kolla efter återlämnande är alldeles för osäkert tycker jag. Du bör kolla NÄR den lämnas tillbaka. Annars kan den som hyrt hävda...