När tappar fölet navelsträngen?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare plumpen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 268

plumpen

Trådstartare
moderator flytta tråden om den ligger fel..

jag har en liten undran. när tappar fölet navelsträngen? Fighter föddes den 14 maj och han har fortfarande en bit av navelstängen kvar som han inte har tappat. är det någon här som vet när dom brukar tappa den?

Sv: När tappar fölet navelsträngen?

plumpen skrev:
moderator flytta tråden om den ligger fel..

jag har en liten undran. när tappar fölet navelsträngen? Fighter föddes den 14 maj och han har fortfarande en bit av navelstängen kvar som han inte har tappat. är det någon här som vet när dom brukar tappa den?

olika från häst till häst, men det trillar av när den är torr
håll den bara ren med svag svag svag jod

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 547
Senast: Edla
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 273
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka