JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
5
6
7
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Pluggtråden
Skola & Jobb 1.2 är ju jättebra! Grymt jobbat!
Vilket program ville/vill du in på?
Jag har inte fått svar än så jag vet inte. Får jag 0.8 blir jag...
Linn-Nora
1 minut sedan
Tjockistråden 4
Kropp & Själ Nej, det är inget som säger att det är filen som felar om jag äter 7 tallrikar fil och ett äpple om dagen. Det är du som säger att det...
Anna-Bella
3 minuter sedan
Svar: 539
Visningar: 40 780
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Härlig ledig lördag! Efter 90-årsfirandet av morfar och smaragdgröna fina naglar hans dag till ära 🥰 for jag direkt till stallet och det...
Fjordfrälst
11 minuter sedan
Svar: 1 782
Visningar: 63 133
Allmänt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Hästarna sliter inte så mycket på fötterna när dom går i gräshage och har man barfotaboots på när dom rids så brukar det sällan bli ett...
super
9 minuter sedan
Svar: 803
Visningar: 63 106
Vård
Vi med egen gård/stall
Anläggning Jag tycker tvärt om, kör på alternativ 3 - två boxar! Det är ju som du säger rymliga mått till de storlekarna på hästar, och jag...
sorbifolia
19 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Ikväll fick jag hjälp när jag red igenom min kür. Behöver verkligen skärpa mig och rida bättre. Är faktiskt skritten som är det svåraste...
Fiorano
30 minuter sedan
Svar: 686
Visningar: 60 448
Grenar