Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte illa! Grattis till 3e placering, bra debut!
En av mina är 175 och det ÄR jättestortUnder dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det där måste vara världens största häst” och tittade på min jättehon är inte SÅ stor (ca 174) men det är klart, rätt stor är hon.
Visa bifogad fil 166757
När jag hade min valack som var 176 i mkh så var folk alltid helt förundrade över hur stor han var och varje gång vi var i väg på träning, tävling, vet osv så fick jag frågan hur stor han varUnder dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det där måste vara världens största häst” och tittade på min jättehon är inte SÅ stor (ca 174) men det är klart, rätt stor är hon.
Visa bifogad fil 166757
Åh, så finNär jag hade min valack som var 176 i mkh så var folk alltid helt förundrade över hur stor han var och varje gång vi var i väg på träning, tävling, vet osv så fick jag frågan hur stor han var
Jag var ju van och han var världens snällaste så han kändes inte stor för mig.
Men nu är det skönt med lite mindre hästar
Men han var verkligen en på miljonen
Visa bifogad fil 166804